
Carsten Cramer: „Nové dresy představí BVB až po sezóně“
Koronavirus nenarušuje pouze sportovní plány fotbalových klubů, ale i ty marketingové. Nové dresy Borussie Dortmund pro nadcházející sezónu tak určitě nebudou představeny před koncem letošní sezóny.
Jsou za tím dva důvody. Prvním z nich je fakt, že v příštím ročníku bude BVB nastupovat v bundeslize na hrudi s novým sponzorem. V německé soutěži nahradí logo Evonik název telekomunikační firmy a internetového poskytovatele 1&1. Právě proto nebyla tradiční představovačka v posledním či předposledním kole vůbec v plánu.
Všechno se navíc mění i po sportovní stránce, takže management žádného klubu si v tuto chvíli nemůže být jistý, kdy přesně a za jakých okolností odstartuje kvůli přetrvávající pandemii příští ročník. Proto je velmi těžké plánovat oficiální představení nových designů.
Pro Ruhr Nachriten se k tomu vyjádřil v rozhovoru Carsten Cramer, jeden z jednatelů Dortmundu, který se v BVB stará o prodeje a marketing, pod který spadá také merchandising. „Nové dresy určitě nepředstavíme a ani nespustíme jejich prodej v aktuální rozehrané sezóně. Nenastoupíme v nich ani v posledním kole. Oficiálně dresy ukážeme v klidu, až budeme vědět, kdy se rozeběhne příští sezóna. Teď věnujeme všechno úsilí tomu, abychom nějak dotáhli do zdárného konce stávající sezónu.“
Pokud si chcete zrekapitulovat spekulace ohledně dresů, můžete se podívat na dva předcházející články. V prvním jsme vám přinesly domácí sadu a ochutnávku designu třetích dresů, v druhém pro změnu zřejmě oficiální design venkovních dresů a fanouškovský pokus i vizualizaci třetí sady.